Dent 3 😢

Sebaik saja dapat result, terus aku jerit Makkkkkkk. Berlarian aku dari bilik ke ruang tamu, mencari mak.

Makkkkk. Aku peluk. Aku nangis. Mak tanya kenapa. Aku nangis lagi. Sampai lah mulut aku boleh bagitahu result aku.

Mak cakap Alhamdulillah. Alhamdulillah. Tahun paling susah, tahniah.

Aku nangis lagi. Sampai mak cakap, jangan lahhh nangis dah. Haha. Malu pulak rasa.

Sejam kemudian, setibanya abah yang baru balik dari reunion di depan pintu rumah. Aku lariiii mendapatkan abah.

Abahhhhhh. Aku peluk. Aku nangis. Tersedu lagi. Sama macam tadi. Abah tanya result da kuar ? Aku bagitahu result aku.

Alhamdulillah lega. Tahniahhh. Road to graduation. Road to convocation.

Mom and dad, this is for you 💕

Leave a Reply

