Congrats senior 🎓

Bismillah.

Wahhh bestnya senior medic dah nak konvo next week. Jelesnya i 😥

Harungi perjalanan sebagai budak medic selama 6 tahun setengah or almost 7 tahun dekat sini, sangatlah membanggakan. 

Thaniah guys. Uolls did it. 

So nak dijadikan ceritanya, kami ada sowg senior laki yang agak kami selesa. Perwatakkan dia okay lah dan lembut macam puang sebab dia sowg ja laki dalam adik beradik. Haha. Tapi bukan lembut aw lembut pondan tu k. 

Nih lelaki tulen tapi ayat dia tak kasar macam lelaki lain. So aku iman dan nana plan nak bagi hadiah sempena konvonya. 

Pikir punya pikir, last2 bagi bouquet of flowers & chocolates. Typical hadiah konvo lah. Haha. Delivery directly to him pada hari konvonya nanti. Surprise2 senior ! Mohon terharu. 

Pesanan aku utk ko, senior: Tahniah. Semoga menjadi Dr yang bermanfaat untuk ummah dan semoga tabah lalui hari3 yang ‘tough’ once dah jadi HO kat Malaysia nanti. Yang penting jangan give up *ewahh pandainya aku cakap, padahal minggu lepas nangis bagai nak rak sebab nak quit hahahaha*

Aku cakap ngan senior guna aku ko ja weyh. Even senior takda maknanya aku nak panggil abang. Abang kandung pon aku ber’weyh woii’ ja. Haha. Owg kedah mmg steady gitu la kan. 

I wish to get these on my convo day, can I ? 


Alat makeup tak kisah sgt kalau tak dapat. Yang spongebob tu wajib haha. Spongebob + coklat + sebentuk cincin hahaha demand nau aku. 

K guys, time to off. Buku kata mari, henset kata pergi 😂

Doakan aku kuat, hadapi saki baki tahun akhir. 

Doakan patients turun dari langit untuk aku siapkan requirements, hadapi semifinal cinical exam dan the Real Final clinical exam very soon. 

Thanks ya. Lots of love from Egypt 💕

Leave a Reply

