Bridge 

Bismillah. 

​Kemaqin: I have a good news. Guess what ?

Hari nih: I got sad n bad story. Guess what ?
Would like to say… Tima kasih beb sebab selalu ada untuk dengar cita aku 😥
Cerita hari nih: keadaan patient aku luarannya nampak normal tapi sebenarnya sangat complicated dan Dr tak izinkan aku buat sebab aku undergraduate. Kot.
Conclusion yang Dukturah kasi pada aku tadi: 

“This patient is contraindicated for you and you should find another patient” – ayat yang simple tapi pahit untuk aku telan. 

Mohon patient Crown & Bridge turun dari langit untuk aku siapkan requirements before final exam menjelang tiba 😣
Guys, doakan aku. Ya ?

Leave a Reply

