Korean Food

Bismillah. 

Boleh pergi lagi Gaya Restaurant, Maadi nih weyh. 

Untuk orang yang macam aku yang nak sangat makan makanan macam Lee Min Ho makan dalam kdrama, boleh la bertandang ke sini. 

Sedap, kena dengan selera tekak, banyak, kenyang dan puas hati. Dijamin halal yang pastinya sebab depa asingkan masakan untuk owg Muslim dari non Muslim. 
Tadaaa ~ bibimbap: Rice + vege + meat + egg. 

Orang yang suka sayur macam aku akan rasa heaven gila namatey sebab sumpah sedap dan banyak gila side dishes dia yang fully sayur. 6 mangkuk kecil full dengan sayur. Boleh makan sampai muntah k kalau nak.

Untuk orang yang tak suka makan sayur boleh la start makan sayur kat sini pelan2. Sihat sgt makanannya.
Tempat: Gaya Restaurant, Maadi, Mesir

Boleh google lokasi dan menunya. Ada macam2 jenis. Daging barbeque yang kami share pon sedap. Sedap gila. Maybe sebab aku peminat setia daging kot haha. Kalau tak, kengkawan tak gelar aku gumiho la weyhh 😂

Syessly takley nak gambarkan lah apa perasaan bila boleh kunyah daging. Release suma stress. Nasib baik gigi molars (geraham) aku kuat 😂

Still, Ikan – first ranking makanan yang aku suka. Followed by daging then baru ayam. Ayam last sekali. Haha. Sorry guys. Aku memang pelik. 

Untuk orang2 kat Mesir, memang sangat berbaloi restaurant nih. Kalau bosan asyik2 makan makanan melayu, sekali2 nak ubah selera dan angin boleh la berkunjung ke sini.  

Thanks Nur Imanina and Nur Syazana. 

Nak pergi lagi sekali before balik Malaysia. InsyaAllah.

Okay guys. See you. 

Leave a Reply

