S E T I A

Bismillah.

Asus

Acer

Sony

Huawei

Oppo

Lenovo

Iphone

Tak kan pernah sama dengan Samsung yang pernah bertakhta di hati.

Dulu simpan impian dan angan2, nak sangat S3 (SIII), bila da dapat, aku hargai, sayang dan jaga bagai menatang minyak yang penuh.

Stay cun dan tukar casing. Sepanjang 2 tahun almost 5-6 casing S3 dalam koleksi aku. Kalau takda duit nak beli, aku minta kat mak. Heee. Asalkan dapat gantikan baju dia, dan tak nampak kotor.

Dalam hati, takmo da henset lain. Biarlah yang kuar kemudian tu Ipong 5, Ipong 5s, Ipong 6, Ipong 6+, S4, S5, even S6 sekalipon.

Jenih setia macam aku nih payah gak kekadang. Haha. Abah tanya, abang tanya, nak pakai fon apa ? Nak belikan. Ada lagi berapa hari g nak balik da.

Aku diam, takda idea, takda minat nak guna fon lain.

Aku: takmau apa pon, nak guna Note nih ja. Sampai ke hayat terakhir.

Abah: camna nak call nanti, besaq gedebak letak kat telinga.

Aku: call ja la, owg angkat ja bila kengkawan call.

Abah: amik fon abah yang baru nih *abah ada 2 fon*

Aku: takmo ahh, nak buat apa ?

Abah: amik, bawa spare, da takmo yang baru.

Aku: takmo ahh, Note ni da cukup.

Abah: amik jugak *sambil kuarkan sim, bagi fon kat aku*

Aku: takda sapa ley ganti S3 owg, abah.

Abah: hmmmmmmmmm

#abahspeechless #najaapickupline #HAHA

Another 5 days.

Im still count the days to fly there.

“Andai dunia, hancur binasa. Ku kan setia, sampai mati, cintaku.

Takkan berserah takkan ku mengalah hingga kau buat diriku takhta di hatimu.

Sampai mati – Hazama”

Haha. Kaitan la -,-

image
Rindu aku sangat rindu kamu
image
Cinta aku sangat cinta kamu

Dear Samsung,

No matter what,

Just stay,

With me,

Till the end.

Pliss 😥

Leave a Reply

