Eksaited.

Bismillah.

Ada nak g mana2 lagi ?

Ada. Nak g mph. Nak tgk buku jap.

Hari nih, abah jadi driver kami. Lepas lunch dekat kedai, terus aku minta abah singgah mph Tesco. Suma owg tawu kan mph tu kedai buku, so sampai ja kat Tesco tu, Abah drop aku depan pintu masuk utama Tesco, aku terus langkah masuk mph.

Pusing punya pusing, takda pon buku yang aku cari. Aku pon g tanya sister yang kerja kat situ,

Buku tribulasi 365 ada tak ?

Ada.

Terus dia g amik. Nah ! Dia amik bagi kat aku.

Dalam hati, ek eleh buku nih kat sini rupanya. Aku lalu dah sini tadi, napa takda pon ? Dia baru dok sini ataw memang aku yang tak perasan ? Haha.

Eksaited. Over eksaited bila aku dapat beli buku nih. Sebelum nih, aku busy tengok preview blogger ja kat blog masing-masing. Dan aku pon busy retweet tweet2 pembaca dan pembeli #Tribulasi365 berserta nama penulis Dr.Anwar Fazal (Dr.AF).

image

image

image

Buku DIAgnosis2 pon aku beli. Kalau sebelum2 nih aku pinjam kawan punya ja, baca satu topik satu topik, macam best. Cerita pasal hospital dan patients kan, wajib lah best.

Asyik pinjam yang orang ja, tak kemana weyh. Last2 cakap dekat diri, lagi best kalau buku tu jadi milik aku. Haha. So i bought it too.

image

Tenqiue abah 🙂

p/s: I nak ja belikan untuk you, tapi I malas ahh nak pos. Haha. You beli sendiri k. Bai.

Pray for pilgrims of Mecca, may Allah bless their souls.

Leave a Reply

