Patah hati

Bismillah.

image
Makkk, nak nangis 😥

Hari ini,
Isnin,
200415.

Microbiology (practical).

Hari tersedih antara yang tersedih dalam banyak2 practical exam yang aku jawab.

Macam terkena sumpahan.

Masuk lab microbe bersama ID card, berjalan menuju ke tempat masing-masing. Dalam masa 1 minit tengok slide (bacteria, virus, instruments, media of cultivation, stain of all these microorganisms dll), dan gerak dari satu ke satu slide yang lain.

Debar, blank, sure tak sure, susunan ayat macam tak proper, Dukturah tak bagi chance untuk semak buat kali terakhir.

Fontana stain of commensal Spirochetes (Treponema Pallidum).

Aku revise warna lain, aku exam warna lain. Lol lah weyh. Nak jerit sero.

Candida Albicans.

Aku dah agak, tapi syaitan buatkan aku was2, ragu2. Arghhh 😥

Ya Allah, Aku mohon kejayaan. 😥
Amiin.

Leave a Reply

